Компанія Hyundai Motor запустила глобальну програму Hyundai C A R E щодо продовження базової гарантії на автомобілі марки. Мета програми - підтримати клієнтів Hyundai, які через обмежеий на тлі пандемії COVID-19 доступ до сервісних центрів відчувають складності з технічним обслуговуванням своїх автомобілів. З 15 квітня 2020 року до цієї програми приєдналася і компанія "Хюндай Мотор Поділля".
Всі власники придбаних в дилерській мережі "Хюндай Мотор Поділля" автомобілів Hyundai, гарантійний термін яких закінчується в період з 30 березня по 30 квітня 2020 року, зможуть скористатися гарантійними зобов'язаннями Hyundai Motor Company після завершення карантину.
Це означає, що термін базової гарантії на такі автомобілі автоматично продовжується до 31 травня 2020 року. При цьому пробіг автомобіля залишається без змін, тобто не повинен перевищувати стандартний базовий пробіг - 100 000 км. Виняток становлять автомобілі з диференційованою опціональною гарантією 4 роки без обмеження пробігу, у яких за умовами базової гарантії немає обмеження по пробігу.