Hyundai запускає власний бренд електрокарів
Компанія Hyundai Motor відкриває нову сторінку своєї історії та стає на шлях лідера індустрії електричної мобільності. Вчора південнокорейський бренд Hyundai оголосив про запуск суббренду IONIQ, в лінійці якого будуть представленні виключно електромобілі. Під брендом IONIQ компанія пропонуватиме комплексні клієнтоорієнтовані рішення електричної безперервної мобільності, відповідно до концепції Hyundai «Прогрес для людства» (Progress for Humanity).
Під брендом IONIQ у найближчі чотири роки Hyundai Motor планує представити три нові моделі електрокарів, у яких знайдуть відображення передові технологічні рішення компанії. Виокремлення бренду IONIQ дозволить задовільнити стрімко зростаючий ринковий попит на електротранспорт, а також забезпечить Hyundai лідерські позиції на світовому EV ринку в майбутньому.
Слідуючи обраній місії, Hyundai Motor об'єднає під брендом IONIQ свої поточні можливості електромобілів, а саме: ультрашвидке заряджання, потужності елементів живлення, просторий інтер’єр, а також сервіси, що інтегровані як в автомобіль, так і поза ними – все задля забезпечення безперервної мобільності.
«Бренд IONIQ змінить парадигму сприйняття електромобілів клієнтами. Сучасний стиль життя передбачає безперервну мобільність, тож ми запропонуємо новітні електрифіковані рішення, обов’язковою складовою яких стане відповідальне ставлення до довкілля», – зазначив Чхо Вонхон (Wonhong Cho), виконавчий віце-президент і директор із маркетингу компанії Hyundai Motor.
Відродження IONIQ
Назва IONIQ, утворена в результаті злиття слів «ion» (в перекладі «іон») і «unique» (в перекладі «унікальний»), була вперше застосована Hyundai до тривалого науково-дослідницького проекту розробки дружнього до навколишнього середовища транспорту. Результатом проекту стала перша модель автомобіля IONIQ, представлена в 2016 році. Тоді автомобіль IONIQ став першою та єдиною в світі моделлю з трьома варіантами електрифікованих двигунів на одній платформі: електричним (BEV), гібридним (HEV) і plug-in гібридним (PHEV). Новий бренд IONIQ засвідчує відданість Hyundai принципам сталого розвитку та інноваційності, відіграючи важливу роль у досягненні Hyundai взятих на себе зобов’язань у сфері екологічно чистої мобільності.
Бренд IONIQ, окрім сприяння прогресу в області електрифікації, покликаний зробити сучасний мобільний стиль життя екологічним та ефективним. IONIQ продовжить створювати продукти, що надають клієнтам Hyundai можливість безперервної мобільності, не завдаючи шкоди довкіллю.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Під новим брендом Hyundai випустить серію електромобілів із відповідним цифровим позначенням моделей: парні номери будуть використані для седанів, непарні – для кросоверів.
Першою моделлю бренду IONIQ стане середньорозмірний кроссовер IONIQ 5, який з'явиться на початку 2021 року. За основу IONIQ 5 було обрано концепт-кар «45», котрий дебютував у 2019 році на Міжнародному автосалоні у Франкфурті. Дизайнерів IONIQ 5 надихнула стилістика минулого, яку вдалося майстерно поєднати із сучасними «параметричними пікселями» – унікальним дизайнерським рішенням Hyundai, що й надалі прослідковуватиметься в майбутніх моделях IONIQ. У 2022 році на ринок вийде седан IONIQ 6, розроблений на базі нового концепту Hyundai Prophecy, який було представлено в березні цього року. На початку ж 2024 року очікується великий електричний позашляховик IONIQ 7.
Дизайн всіх автомобілів IONIQ відповідатиме концепції «Цінності поза часом» (Timeless Value): нові моделі будуть натхнені автомобілями минулого і, водночас, стануть своєрідними провідниками у майбутнє.
Платформа E-GMP
Автомобілі бренду IONIQ будуть сконструйовані на базі глобальної електричної модульної платформи E-GMP, що гарантує високу швидкість підзарядки та великий запас ходу.
Спеціальна платформа для електромобілів дозволить Hyundai зробити салон автомобіля «розумним простором для життя» із бездротовими рішеннями, сидіннями з розширеними опціями регулювання та іншими оригінальними деталями. Оновлення також стосуватиметься інтерфейсу, користування яким стане простішим та зрозумілішим, а ергономічний дизайн допоможе пасажирам насолодитися справжнім комфортом.
Стратегія 2025
Нещодавно Hyundai Motor Group оголосили про намір продати 1 мільйон машин із електричними елементами живлення, а до 2025 року стати світовим лідером EV ринку із долею 10%. Також, відповідно до Стратегії 2025, компанія Hyundai Motor має намір стати третім найбільшим автовиробником екологічного транспорту в світі. При цьому, до 2025 року планується продати 560 тисяч чистих електромобілів (BEV), разом із автомобілями на водневих елементах (FCEV).
Випуск окремого бренду електромобілів IONIQ підтверджує наміри Hyundai продовжувати розвиватися в сфері дружнього до довкілля транспорту, а також відображає перетворення компанії на провайдера інтелектуальних послуг мобільності за принципом «нуль викидів».