Hyundai IONIQ 5 – Всесвітній автомобіль 2022 року.


Hyundai IONIQ 5 на престижній премії World Car Awards 2022 отримав визнання всесвітнього автомобіля року. Окрім основної номінації IONIQ 5 отримав звання – “Електричний автомобіль року” та “Автомобільний дизайн року”.

Журі конкурсу складається зі 102 автомобільних журналістів із 33 країн світу. IONIQ 5, який уже здобув численні міжнародні нагороди, виграв конкуренцію в інших 27 моделей.

 “Для нас велика честь отримати ці престижні нагороди, які відзначають талант і наполегливу працю всіх співробітників і бізнес-партнерів Hyundai Motor Company. Наше бачення полягає в тому, щоб забезпечити прогрес для людства, і визнання нашого підходу сприяє нашим прагненням втілити це бачення в реальність”, - зазначив Джехун Чанг, президент і генеральний директор Hyundai Motor Company.

Hyundai Motor перетворюється на постачальника рішень для розумної мобільності, компанія прискорює свою стратегію електрифікації, щоб стати провідним виробником електромобілів. Планується представити 17 нових моделей електричних автомобілів до 2030 року, включаючи моделі преміального бренду Genesis. Компанія планує збільшити продажі електричних автомобілів до 1,87 мільйона одиниць до 2030 року.

“IONIQ 5 допоміг нам реалізувати нові підходи в автомобільній індустрії, що вже змінили правила гри” – зазначив Санг Юп Лі, виконавчий віцепрезидент і керівник глобального центру дизайну Hyundai. “Цей надзвичайний автомобіль став можливим завдяки пристрасті та зусиллям дизайнерів та інженерів, які розширили межі можливого в галузі електромобілів”. З моменту свого глобального запуску минулого року IONIQ 5 отримав престижні міжнародні нагороди, зокрема, Електричний кросовер року в Україні, Німецький автомобіль року, Автомобіль року у Великобританії, Автомобіль року за версією видання Auto Express та Електричний автомобіль року за версією Auto Bild. Модель також посіла перше місце на першому в історії премії “Найкращі автомобілі року 2021/2022”.

Для того щоб стати претендентом на звання Всесвтнього автомобіля року, модель має випускатися щонайменше у кількості 10 000 одиниць на рік, за ціною нижче рівня розкоші на первинних ринках, і бути в наявності щонайменше на двох глобальних ринках різних континентів.