Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.

Компанія Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.

«Прогресивне зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в індустрії мобільності майбутнього», - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

Рік Загальний рейтинг Вартість бренду ($ млрд.)
2019 36 14.1
2018 36 13.5
2017 35 13.2
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0

«Hyundai Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе співтовариство, а також використовуючи свою технологічну конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати себе як інноваційний і креативний бренд», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.

У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує, як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.

TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**

Місце Компанія Вартість бренду ($ млрд.)
1 Toyota 56.2
2 Mercedes-Benz 50.8
3 BMW 41.4
4 Honda 24.4
5 Ford 14.3
6 Hyundai Motor 14.1
7 Volkswagen 12.9
8 Audi 12.6
9 Porsche 11.6
10 Nissan 11.5

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.