28 травня 2020 року представники компаній Sony Pictures і Hyundai Motor повідомили про підписання договору, що передбачає стратегічне співробітництво. Згідно з угодою, буде реалізовано унікальне маркетингове просування кількох кінофільмів всесвітньо відомої студії.

У найближчі 3 роки в картинах, випущених Sony Pictures, будуть продемонстровані автомобілі Hyundai. Автовиробник, в свою чергу, гарантує маркетингове просування кіностудії в ході проведення промо-кампаній. Крім того, співпраця має на увазі створення великої кількості допоміжного контенту.

Hyundai Motor і Sony Pictures оголосили про початок співпраці | Хюндай Мотор Україна - фото 6

Кіностудія використовує технології, які вона має в розпорядженні, для демонстрації на великих екранах останніх розробок компанії Hyundai в сфері мобільності майбутнього. Крім того, представники компаній будуть працювати над створенням відеоігри, технології віртуальної реальності, а також допрацюють прототипи авто, які візьмуть участь в кінофільмах.

Нові автомобілі Hyundai можна буде побачити в наступних картинах: «Людина-павук: далеко від дому» (вийде на екрани в листопаді 2021 роки), «Незвідане: удача Дрейка» (липень 2021 року) Людина-павук: через всесвіти »(жовтень 2022 року). Пізніше цей список доповниться ще двома фільмами.

Чо Вон Хон, віце-президент компанії Hyundai, сказав наступне: «Завдяки співпраці з кіностудією ми зможемо продемонструвати, як, на нашу думку, буде виглядати мобільність в майбутньому. У цьому нам допоможуть найсучасніші технології в сфері транспорту. Вони дозволять показати, як буде виглядати наша комунікація і пересування в недалекому майбутньому ».

Виконавчий віце-президент Sony Pictures сказав, що досягнуте партнерську угоду передбачає багаторівневе співробітництво компаній, в тому числі надання складову, але головна мета - створення інноваційного контенту.

Нагадаємо, що на виставці CES-2020 року, що пройшла в американському Лас-Вегасі в січні цього року, автовиробник продемонстрував своє бачення міського облаштування, яке націлене на людські потреби. Концепція реалізується за рахунок трьох рішень: повітряна мобільність міста (UAM), наземний екологічний транспорт (PBV) і Hub, інноваційний простір, що об'єднує UAM і PBV. Така комбінація допоможе жителям міст об'єднуватися з метою взаємодії.