Досягнення дизайнерів Hyundai Motor високо оцінило журі одного з найбільш престижних дизайнерських конкурсів у світі - Міжнародної премії в галузі дизайну IDEA-2018. Відразу три моделі бренду, кросовери Santa Fe, NEXO і Kona удостоїлися срібних нагород в категорії "дизайн транспортних засобів".
Лауреати премії, що присуджується Товариством промислового дизайну Америки (IDSA), визначаються у 20 категоріях, зокрема - в категоріях "Автомобілі та транспортні засоби", "Споживчі технології" та "Сервіс-дизайн". При визначенні номінантів на перемогу журі конкурсу орієнтується на такі критерії, як інноваційність дизайну, зручність для користувачів і соціальна значимість розробки.
У 2018 році, вперше в історії своєї участі у конкурсі, компанія Hyundai Motor одержала одразу три срібні нагороди IDEA Design у категорії "Автомобілі та транспортні засоби": їх отримали кросовери Santa Fe, NEXO і Kona. До цього найбільш значущим досягненням компанії була бронзова нагорода, присуджена у 2016 році моделі Elantra.
"Наші нові моделі засвідчили, наскільки вони конкурентоспроможні в плані дизайну, домігшись найзначнішого в історії марки успіху на конкурсі професійного дизайну. Ми сподіваємося, що такий високий рівень визнання стане додатковим джерелом натхнення для Hyundai, а якість дизайну наших автомобілів буде ставати все вище", - заявив керівник дизайн-центру Hyundai і виконавчий віце-президент Hyundai Motor Люк Донкервольке.
Першим кросовером марки, що примірив на себе новий стиль Hyundai, стала Kona. В її дизайні застосовано рішення Composite Light, а бампери виконані в стилі "Броня", який дозволяє посилити відчуття впевненості і сучасності автомобіля. Нагорода від IDEA Design стала третьою за рахунком для Kona у 2018 році.
Дизайн четвертого покоління Hyundai Santa Fe також виконаний відповідно до нових стилістичних канонів марки. Відмінні риси моделі - фірмова "каскадна" решітка радіатору, що гармоніює з двоярусною оптикою Composite Light. Таке рішення додає зовнішності кросовера солідності й динамічності.
Електромобіль на водневих паливних елементах NEXO запам'ятався своїм футуристичним дизайном, що втілив екологічну спрямованість моделі. При створенні стилістики моделі NEXO дизайнери Hyundai черпали натхнення у природі, а саме - в воді, яка є єдиним викидом автомобіля. Мінімалізм та чистота ліній - ось основний акцент дизайну водневого кросоверу, на який звернули увагу члени журі IDEA-2018. Відзначимо, що в цьому році модель вже удостоїлася престижної нагороди Red Dot Design Award.