dropdown
  • Русский
  • ua

Обслуговування

Найновітніші технології та матеріали, що застосовуються в сучасному автомобілебудуванні, дозволили компанії Hyundai створити надійні, економічні та привабливі автомобілі, які задовольнять усі Ваші бажання та, сподіваємося, стануть надійними помічниками у щоденному житті.

Співробітники компанії Hyundai прагнуть не тільки виробляти сучасні автомобілі, а й забезпечувати їм високоякісний сервіс. Досвідчені спеціалісти розвинутої в Україні дилерської мережі систематично проходять навчання, а для обслуговування і ремонтів використовують лише оригінальні запасні частини, спеціалізований інструмент та оригінальні діагностичні пристрої, рекомендовані виробником. Враховуйте, що автомобіль є джерелом підвищеної небезпеки, тож його зберігання та експлуатація потребують особливої уваги.

Сподіваємось, що автомобіль Hyundai буде надійним та довговічним помічником у Вашому динамічному житті.

Особливості періодичного
обслуговування

  • Щоб володіння автомобілем приносило тільки позитивні емоції необхідно регулярно проводити технічне обслуговування Вашого транспортного засобу відповідно до регламенту заводу-виробника.

  • За нормальних умов експлуатації періодичне технічне обслуговування потрібно проходити кожні 15 000 км або 1 раз на рік в залежності від того, що настане раніше.

  • Невиконання або неналежне виконання умов періодичного технічного обслуговування, в тому числі проходження технічного обслуговування НЕ у Авторизованого Сервісного Партнера Хюндай (Hyundai), може стати причиною відмови у проведенні ремонту автомобіля за гарантією.