Незадовго до світової прем'єри спортивної версії моделі i30 Fastback, яка відбудеться 4 жовтня 2018 року в рамках Паризького автосалону, компанія Hyundai Motor провела показовий заїзд цього автомобіля за участю відомих гонщиків Тьєррі Невіля та Габріеля Тарквіні. Маршрут пов'язав два містечка в Данії з гучними назвами Париж і Рим. Обидва гонщика продемонстрували, на що здатний i30 Fastback N, встановивши при цьому світовий рекорд.
Тьєррі Невіль і Габріель Тарквіні стартували в містечку Рим і фінішували в містечку Париж, подолавши закриту трасу, багату на круті повороти, довжиною у 13.3 км за рекордні 8:18.49 хвилин. Причому, цей рекорд встановив Тарквіні, а Невіль поступився рекордсмену частки секунди.
"За допомогою моделі i30 Fastback N Hyundai знову встановлює нові стандарти на ринку, підвищуючи привабливість бренду за допомогою високо емоційних продуктів. Дані продажів спортивного хетчбека i30 N доводять, що ми знайшли відгук в серцях наших клієнтів, які цінують справжній драйв. Сподіваюся, що нова модель збільшить успіх автомобілів бренду "N" в Європі", - заявив Андреас-Крістоф Хофманн, віце-президент Hyundai Motor Europe з маркетингу і продукту.
В екстер'єрі нового Hyundai i30 Fastback N застосовані елементи дизайну від його "побратима" - хетчбека i30 N. Це стосується решітки радіатору, переднього і заднього бамперів, бічного обвісу. Автомобіль обладнаний спортивним заднім спойлером, інтегрованим в кришку багажника, а також подвійними вихлопними трубами в N-стилі і оригінальними колісними дисками.
В інтер'єрі також помітна належність моделі до лінійки N: спортивне кермо з підрульовими пелюстками, селектор механічної 6-ступінчастої коробки передач, крісла особливої форми з вираженою бічною підтримкою, алюмінієві пороги з логотипом "N", панель приладів з нанесеною на тахометрі буквою N.
Оснащується Hyundai i30 Fastback N бензиновим турбомотором сімейства T-GDi об'ємом 2.0 літра, який доступний в двох версіях - потужністю 250 або 275 кінських сил. Максимальний крутний момент 250-сильної версії мотору становить 353 Н∙м, а у 275-сильної - 378 Н∙м. Розгін від 0 до 100 км/год моделі з 250-сильним мотором становить 6.4 секунди, а з 275-сильним агрегатом - 6.1 секунди, при цьому максимальна швидкість обох версій однакова - 250 км/год. Водій також може обирати один з п'яти попередньо встановлених режимів водіння (Eco, Normal, Sport, N і N Custom) за допомогою системи N Grin Control.
Вартість і терміни виходу на ринок цієї моделі будуть оголошені після презентації на автосалоні у Парижі.