До вирішення однієї з проблем невисокої ефективності електромобілів, а саме - витрати значної кількості енергії на обігрів салону в холодну пору року, впритул наблизилися інженери компанії Hyundai Motor. Вони представили вдосконалену технологію рекуперації тепла (HPT), яка дозволить опалювати салон електромобіля в осінньо-зимовий період без істотного впливу на запас ходу.
Система рекуперації тепла - інноваційна технологія Hyundai Motor, яка дозволяє використовувати тепло, що виділяється електромотором, інвертором та іншим обладнанням електромобіля, для обігріву його салону, що дозволяє заощадити енергію батареї і збільшити запас ходу.
Модернізована технологія рекуперації тепла виробляє більше енергії, утилізуючи тепло не тільки від електромотора, інвертора і бортового зарядного пристрою, але й від полімерної літій-іонної батареї.
Система використовує тепло, що виділяється цими компонентами, для випаровування холодоагенту з рідини в газоподібну форму. Газ високого тиску випускається з компресора і подається в конденсатор для перетворення назад в рідину. Цей процес генерує додаткову теплову енергію, яка відновлюється тепловим насосом і використовується для обігріву салону.
Накопичена енергія підвищує ефективність системи HVAC (опалення, вентиляція і кондиціювання повітря) шляхом її рециркуляції, щоб більш ефективно нагрівати салон і мінімізувати споживання енергії акумулятора. Знижуючи навантаження на акумулятор, тепловий насос скорочує споживання енергії з системи HVAC, що впливає на збільшення запасу ходу автомобіля.
Доказом ефективності нової технології рекуперації тепла став високий результат, продемонстрований Kona Electric, оснащеної модернізованою системою HPT, під час масштабного тест-драйву електромобілів, який взимку 2020 року організувала Норвезька Автомобільна Федерація (NAF). Kona Electric стала найефективнішим електромобілем тесту, проїхавши на одній зарядці 405 км, що всього на 9, 91% менше заявленого WLTP пробігу в 449 км.
Hyundai Motor продовжує удосконалювати систему рекуперації тепла та інші технології в області управління теплом, які будуть використані в нових електромобілях марки, щоб знизити енергоспоживання батареї й, тим самим, збільшити запас ходу своїх моделей.