Ваш автомобіль вже не на гарантії? Ця стаття для вас!


Абсолютно кожен автомобіль може в будь-який час вийти з ладу, навіть при найкращому догляді і максимально дбайливому використанні.

Це не трагедія, а життєва реалія кожного автовласника. При поломці і ознаках несправностей треба не хапатися за голову, а їхати на СТО. 

Звичайно, якщо автомобіль ще на гарантійному обслуговуванні, то тут навіть без роздумів - ТІЛЬКИ у дилерський сервісний центр.

 

Коли гарантії немає, ви маєте право обслужити його де завгодно.

Отже, нам потрібний сервісний центр, де працюють чесні і відповідальні професіонали.

Що, як правило, відбувається? (тут декілька варіантів)

1. Заходимо в улюблений Google і задаємо запит "сервіс львів хюндай". Нам вибиває безліч різних сторінок і пропозицій. 

Ми чемно перечитуємо усі відгуки, шукаємо вартість обслуговування, дзвонимо, запитуємо....

2. Беремо смартфон, відкриваємо список контактів і телефонуємо своїм друзям-автомобілістам запитуючи поради...

Шукаємо усі їх адреси, заходимо на їх сайти та сторінки у facebook, instagram, telegram... стараємось все детально дізнатись про сервіс та кваліфікацію працівників. 

Здавалося б, що усе робите правильно....АЛЕ...

 

Припустимо, ви бажаєте зробити діагностику ходової у Львові.

Якщо кваліфікований майстер то навіщо їхати у офіційний сервісний центр...це ж просто глянути ходову...принцип у всіх автомобілів схожий...

І тут розпочинається найцікавіше!

Ходова - це ходова і основні речі знає більшість майстрів. 

Та в когось діагностика - це 5-8 пунктів, а у офіційного дилера - 18... 

А чи на кожне ваше запитання ви отримаєте кваліфіковану змістовну відповідь, замість "Ви спочатку приїжджайте, ми подивимось а тоді вже будемо припускати...толку по телефону вам розповідати..."

На ваші запитання справжні професіонали повинні відповідати ввічливо, вичерпно та впевнено.

Врахуйте також важливий факт. 

Навіть дуже кваліфікований майстер, якому ви довіряєте, який уже обслуговував ваш попередній автомобіль (тільки іншого бренду) має менше досвіду в роботі із Hyundai в порівнянні з офіційним дилером. 

Доступи до програм, кожен фахівець пройшов навчання від виробника, розуміння технологій, зносу деталей, необхідні оригінальні запасні частини в швидкому доступі та навіть знання, який замінник краще працюватиме з вашим авто. 

Офіційний дилер - це не тільки якісно виконані технічні роботи. 

  • Це комплексний підхід до вашого автомобіля. 
  • ГАРАНТІЯ НА ВИКОНАНІ РОБОТИ 
  • ГАРАНТІЯ НА ВСТАНОВЛЕНІ ЗАПЧАСТИНИ
  • Привітне ставлення.
  • Комфортні умови очікування.
  • Завжди кваліфікована консультація навіть у телефонному режимі.
  • Можливість спостерігати за тим, як проводяться роботи з вашим автомобілем. Розмістившись на диванчику з відкритим виглядом на ремзону. Чи бути разом із майстром біля автомобіля. 
  • Зручні форми оплати для фізичних та юридичних осіб.
  • За чашкою запашної кави поспілкуватись з менеджером про новинки автомобільного світу.
  • Пройти тест-драйв нової моделі.

Гарантія, знання та комфорт справді мають значення!

 

Hyundai Львів - Арія Моторс - у нас, з турботою про вас!

Городоцька, 306